Pages

Subscribe Twitter

vrijdag 7 juni 2024

Zet ‘m op Oranje!

Albert Heijn zet 'm op Oranje met een veelzijdige campagne in de aanloop naar het Europees Kampioenschap voetbal. Met oranje feestspullen, de lekkerste borrelhappen en het speciaal ontwikkelde AHA! Oranje Spel heeft Albert Heijn alles in huis om samen met klanten een waar voetbalfeest te vieren. Daarbovenop verlengt de supermarkt vandaag de samenwerking met de KNVB en voegt nog eens twee jaar toe aan dit succesvolle partnership.

Dit EK heeft Albert Heijn iets bijzonders in petto voor klanten. Bij elke €15 aan boodschappen krijgen klanten twee Oranje Spelerskaarten. Dit zijn niet zomaar kaarten: ten eerste zijn er 60 unieke Spelerskaarten met 19 verschillende spelers en de bondscoach. Hiermee kun je samen met vrienden of familie je ideale opstelling maken. Daarbij zijn de kaarten te gebruiken als onderzetter: ideaal voor alle thuiskijkfeestjes. Niet voor niets is de slogan “Zet ‘m op Oranje!” Ook vind je er weetjes over de spelers. Maar het mooiste van de Spelerskaarten is dat je meteen het AHA! Oranje Spel kunt spelen. Voor beginnende liefhebbers en doorgewinterde voetbalkenners: iedereen kan met twee kaarten gelijk het spel spelen en je voetbalkennis testen.  

0 reacties:

Een reactie posten