Zalando lanceert zijn eerste collectie aangepaste mode die bestaat uit meer dan 140 stijlen, aangeboden door Zalando’s private labels Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn en Even&Odd.
Aangepaste mode is kleding, schoenen en accessoires die inspelen op de behoeften van mensen met een beperking, en is bewust ontworpen om toegankelijk te zijn voor mensen met permanente of tijdelijke beperkingen. Het assortiment omvat mannen- en vrouwenkleding en schoenen, en is verkrijgbaar in alle Zalando-markten.
De creatie van deze speciale modecollectie is onderdeel van Zalando’s ambitie om voor 2025 een echt inclusief assortiment en een inclusieve ervaring te bieden aan ondergerepresenteerde groepen.
Tegelijkertijd voegt Zalando ook Tommy Hilfigers Adaptive collectie toe aan zijn assortiment in negen markten: in Nederland, België, Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Polen, Italië, Oostenrijk en Denemarken. Het assortiment bestaat uit 130 stijlen voor mannen, vrouwen en kinderen en is binnenkort volledig beschikbaar op Zalando.nl; de eerste producten zijn momenteel al verkrijgbaar. Tommy Hilfiger is een global lifestyle brand dat sinds 2017 voortdurend in aangepaste mode heeft geïnvesteerd en het heeft geproduceerd. Hierdoor is het een ideaal merk om aan het assortiment toe te voegen terwijl Zalando zijn eerste stappen zet in het segment aangepaste mode.
donderdag 20 oktober 2022
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten