De Kidneybonen Chili Schotel van HAK krijgt tijdelijk een nieuw jasje. De verpakking wordt aangepast zodat deze lijkt op de mascotte van HAK, die het afgelopen jaar op social media een miljoenenpubliek bereikte. De limited edition is onderdeel van de ‘Zak erin!’-campagne, waarin de bonenschotels van HAK in stazak centraal staan. Met de campagne wil de fabrikant consumenten inspireren om op een gemakkelijke, snelle manier een voedzame en smaakvolle maaltijd op tafel te zetten vol groenten en bonen. Of dit nu thuis is, op de camping of op een festival. Vanaf 26 mei stroomt de limited edition ‘Bestie’ in bij diverse supermarkten.
Met miljoenen views steelt de mascotte van HAK – een levensgrote versie van de Kidneybonen Chili schotel – geregeld de harten van mensen op social media. Zo was deze hakkend te zien op het Eurovisie Songfestival-nummer van Joost Klein, wat werd opgepakt door diverse landelijke media. Ook hakte de mascotte erop los op diverse festivals, waaronder REBiRTH Festival en op het hoofdpodium van Harmony of Hardcore.
Met de limited edition wil HAK het succes van de mascotte doorvertalen naar de winkelvloer. De tijdelijke verpakking is daarmee onderdeel van de cross-mediale campagne ‘Zak erin!’, gericht op de bonenschotels en Mexicanez van HAK in stazak. De campagne sluit aan op de missie van HAK om zoveel mogelijk mensen te helpen meer groenten en peulvruchten te eten. Zo bevatten alle bonenschotels tussen de 443 en 512 gram groenten per zak en zijn ze volledig plantaardig met 100% natuurlijke ingrediĆ«nten. De schotels zijn gemakkelijk en snel te bereiden als volledige maaltijd voor 2 Ć 3 personen met bijvoorbeeld rijst, taco’s of wraps.
maandag 2 juni 2025
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

0 reacties:
Een reactie posten