KitKat betreedt een nieuw segment met de introductie van de gloednieuwe KitKat chocoladerepen. De nieuwe KitKat chocoladerepen sluiten aan bij de groeiende vraag van consumenten naar premium chocoladeproducten die geschikt zijn om te delen.
De chocoladerepen combineren de iconische krokante wafel met een romige textuur en een opvallend marmer patroon. Vanaf deze week verkrijgbaar bij Albert Heijn en vanaf september liggen ze ook bij andere (online) supermarkten in Nederland.
De KitKat chocoladerepen zijn beschikbaar in drie smaken:
Double Chocolate – met een intense chocoladesmaak
Hazelnoot – gevuld met een zachte hazelnootcrème
Salted Caramel – een subtiele balans tussen zoet en zout
KitKat staat al decennialang bekend om de crispy reep met de kenmerkende 'break'. De nieuwe chocoladerepen tillen dit genietmoment naar een hoger niveau. Ontwikkeld in het Verenigd Koninkrijk, draait alles bij deze innovatie om contrast: tussen knapperig en romig, tussen vertrouwd en vernieuwend.
Naast smaak en productdesign staat ook duurzaamheid centraal bij de ontwikkeling van de chocoladerepen. De cacao die gebruikt wordt komt rechtstreeks van boeren die deelnemen aan het Income Accelerator Program van Nestlé. Dit programma stimuleert regeneratieve landbouw en helpt boerengezinnen hun inkomen structureel te verhogen.
donderdag 19 juni 2025
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

0 reacties:
Een reactie posten