Subscribe Twitter

dinsdag 8 april 2014

Verfrissende nieuwe look Stender

Bierbrouwer Grolsch heeft haar alcoholarme Stender een verfrissende look gegeven. Alle drie de varianten zijn in een nieuw jasje gestoken om de herkenbaarheid te vergroten, de vindbaarheid in het schap te verbeteren en Stender als op zichzelf staand merk te positioneren. Het gebruik van de driekleurige mozaïekvorm en de referentie naar fruit, zorgen dat de verpakking een opvallende en frisse uitstraling heeft. De nieuwe verpakkingen stromen vanaf deze week in bij de verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden.
Stender van Grolsch is een volfruitig bier met slechts 0,5% alcohol en een lage calorische waarde. Het alcoholarme bier is gebrouwen met pure ingrediënten en gericht op de consument (18 jaar en ouder) die op zoek is naarpure en natuurlijke verfrissing. De nieuwe verpakking straalt dit ook uit. Door gebruik te maken van lichtgrijze, gele en oranje kleuren in mozaïekvorm heeft Stender een frisse, energieke en dynamische uitstraling, bedoeld om zowel mannen als vrouwen aan te spreken. Daarnaast valt Stender met deze nieuwe look 'n feel extra op binnen het huidige aanbod van alcoholarme en niet-alcoholvrije biermerken en wordt Stender als op zichzelf staand merk gepositioneerd.

0 reacties:

Een reactie posten