Pages

Subscribe Twitter

vrijdag 5 december 2025

Sauzen met unieke smaak

Nederlanders hoeven na hun vakantie in Zwitserland of Duitsland niet langer hun koffers vol te laden met hun favoriete mayo: THOMY ligt vanaf nu gewoon bij Albert Heijn. Het populaire, premium sauzenmerk uit Zwitserland staat al jarenlang bekend als de nummer één in zijn thuisland, en is nu ook klaar om Nederland te veroveren.

THOMY brengt zijn unieke smaak, kwaliteit – en vooral heel veel fun en beleving direct naar jouw eettafel. Het merk is een frisse wind in de sauzen categorie. Positief en boordevol persoonlijkheid. Precies wat THOMY wil uitstralen. We nemen onszelf niet te serieus en dagen onze gebruikers ook uit dat niet te doen. Vooral lekker genieten, van onze mayo’s, het leven, van elkaars en van het moment.  

Uit onderzoek van IPSOS (2024) blijkt dat 21% van de Nederlanders THOMY al kent, en de associaties met het product al positief zijn. Albert Heijn trapt af met twee iconische varianten:

THOMY mixt z’n unieke smaak met een moderne, speelse look & feel en draait dus helemaal om genieten in het moment“THOMY maakt het leven lekkerder, letterlijk en figuurlijk” zegt Denise Horsch, Chief Launch Officer THOMY. “Een lik THOMY maakt je broodje, snack of maaltijd gewoon nét specialer. We zijn er voor alle momenten samen: van kleine bites tot mega sandwiches. Voor iedereen die houdt van smaak, samen plezier hebben en dat extra beetje prikkeling. Elke hap een vibe, want: goede vibes smaken beter, toch?”

De smaak van THOMY voelt niet alleen goed, het merk doet ook goed: de sauzen zijn gemaakt van vrije-uitloopeieren en zonnebloemolie, verpakt in een handige aluminium tube die voor een groot deel is gemaakt van gerecyclede materialen en die je zelf ook makkelijk kunt recyclen. Smaak met een goed gevoel dus.

0 reacties:

Een reactie posten