De lancering van de AH Leefstijlcheck komt op het moment dat de zomervakantie weer voorbij is en veel mensen weer terug in een gezond ritme willen komen. Zij vinden bij Albert Heijn alles wat daarvoor nodig is. Klanten die de Leefstijlcheck doen in de AH app of op Ah.nl/leefstijl krijgen binnen een paar minuten een compleet overzicht van hoe ze slapen, eten, bewegen en ontspannen. Dit wordt direct gekoppeld aan een persoonlijk leefstijladvies, waaronder praktische tips, recepten, work-outs en coaching.
Tegelijk met de AH Leefstijlcheck start Albert Heijn de campagne ‘Meer groente, meer vezels’, met volop originele inspiratie en producten voor klanten om makkelijk voldoende groente en vezels te eten. Er is een breed assortiment van groentegemak met daarin vijf varianten 100% groentepasta, zoals lasagnebladen van pompoen, en het aanbod verspakketten is uitgebreid met vijf nieuwe opties. Een van de nieuwkomers is het Verspakket Volkoren hamsterpasta rode saus, met daarin voldoende vezels én 230 gram groente per persoon. Ook het broodassortiment is uitgebreid met volkoren en vezelrijke opties zoals de nieuwe volkoren mini appel-citroenbollen en het Les Pains Matisse-brood, dat dankzij hergebruik van granen uit brouwerijen extra veel smaak en vezels heeft.

0 reacties:
Een reactie posten