Al bijna vijftien jaar maken Nederlandse koffiedrinkers gebruik van koffiepads. Jarenlang bleef het aantal koffiepadaanbiedingen dan ook stijgen, echter is deze trend z’n retour. Het zijn de cups die in de lift zitten. Dat blijkt uit een analyse van vergelijkingssite Yenom. Voor het eerst zijn er minder aanbiedingen met koffiepads en stijgt tegelijkertijd het aantal aanbiedingen met espresso, bonen en cups. Yenom heeft de koffie-aanbiedingen van twintig weken (w45 2014 t/m w12 2015) vergeleken met dezelfde periode van vorig jaar. Hierin zijn de aanbiedingen van zeventien supermarkten meegenomen (AH, Attent, Boni, C1000, Coop, Deen, Dekamarkt, Dirk, EMTE, Hoogvliet, Jan Linders, Jumbo, Nettorama, Plus, Poiesz, Spar, Vomar).
donderdag 2 april 2015
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten