BCC is veruit favoriet onder respondenten die zich online oriënteren op een
wasmachine. Dat blijkt uit de Web Performance Scan die WUA! in augustus
uitvoerde. BCC was ook winnaar van het onderzoek in februari. De voorsprong op
de concurrentie is sindsdien sterk vergroot. In totaal gaven de respondenten 226
beoordelingen over 60 verschillende websites.
BCC ziet de online vindbaarheid sterk stijgen. 70% van de
respondenten bezoekt BCC.nl voor een wasmachine, tegenover 45% in februari. De
website scoort de eerste plaats op de thema's Vindbaarheid, Doorgaan en Eerste
Indruk. Maar liefst 35% van de respondenten wijst BCC uiteindelijk aan als
favoriet.
Wehkamp eindigt opnieuw op de tweede plaats. 42,5% van de
respondenten komt op de website terecht. Wehkamp.nl scoort vooral goed op
Informatiewaarde en Eerste Indruk. Na 2 uur oriënteren kiest 5% van de
respondenten voor een wasmachine van Wehkamp.
Wasmachine.nl stijgt van de
vierde naar de derde plaats. De website wordt door 32,5% van de respondenten
geraadpleegd. Goede scores zijn er vervolgens op de thema's Vertrouwen, Web
Imago en Informatiewaarde. Wasmachine.nl krijgt 10% van de totale
voorkeur.
vrijdag 23 september 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten