Mars Wrigley introduceert vandaag twee van haar populaire kauwgommerken: Extra en Hubba Bubba in Nederland. Met deze uitbreiding zet het bedrijf in op groei en brengt het bedrijf een nieuwe categorie smaken en ervaringen naar de Nederlandse kauwgommarkt, om consumenten meer keuze binnen het bestaande aanbod te bieden en in te spelen op de behoeften van een jongere doelgroep.
Vanaf vandaag zijn Extra en Hubba Bubba verkrijgbaar bij diverse supermarkten waaronder Albert Heijn, tankstations en andere verkooppunten in een breed scala aan smaken, waaronder de verfrissende Peppermint, de verrassende Bubblemint en de vernieuwende Strawberry Lemon. Mars breidt het portfolio in Nederland uit om groei te realiseren, met focus op de zogenoemde ‘Transaction Zone’. Dit is de plek waar consumenten afrekenen en waarnaast de bekende chocolademerken ook nu ook kauwgom wordt aangeboden. De beschikbaarheid zorgt ervoor dat consumenten op elk moment en op elke plek kunnen genieten van de ervaring die het kauwen van Extra en Hubba Bubba biedt. Extra is wereldwijd het nummer één kauwgommerk en staat bekend om de langhoudende smaak.
Kauwgom is meer dan een frisse adem. Het is een manier om een moment voor jezelf te pakken: een korte pauze om te focussen op een proefwerk, het halen van een deadline of tot jezelf te komen wanneer de kleine stressmomenten van het leven zich opstapelen. De introductie van Extra en Hubba Bubba wordt ondersteund door een campagne die zich focust op het tot rust brengen van je innerlijke stem. Ook de marketingcampagne, gericht op jongeren, is per direct overal te zien. Jongeren kauwen 3x zoveel kauwgom als dertig plussers. Bovendien nemen druk en spanningen enorm toe in de tienerjaren, maar het brein is nog niet dusdanig ontwikkeld dat tieners hier goed mee om kunnen gaan.
vrijdag 5 september 2025
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten