Pages

Subscribe Twitter

vrijdag 21 februari 2025

Bonen en peulvruchten in de spotlights

Vanaf vandaag zet Albert Heijn bonen en peulvruchten extra in de spotlights met nieuwe producten, frisse designs en heel veel voordeel. AH Terra, het plantaardige eigen merk assortiment, wordt uitgebreid tot 350 producten en Albert Heijn komt met veel inspiratie voor het koken met bonen en peulvruchten. Door het makkelijker, aantrekkelijker en voordeliger te maken om met bonen en peulvruchten te koken geeft Albert Heijn dit assortiment een welverdiend podium.

Linzen, sojabonen, kikkererwten; bonen en peulvruchten zijn in trek. Rijk aan eiwitten, supergezond en vooral lekker en veelzijdig in de keuken. Albert Heijn vernieuwt het bonen- en peulvruchtenassortiment als onderdeel van de eiwittransitie: de verschuiving van dierlijke naar plantaardige eiwitten. Plantaardige voeding heeft een lagere milieu-impact, vraagt minder land en water en kan makkelijker worden opgeschaald. Albert Heijn streeft ernaar dat in 2030 60 procent van de verkochte eiwitten plantaardig is.

0 reacties:

Een reactie posten