Albert Heijn introduceert ter gelegenheid van het appel- en perenseizoen een limited edition van de ‘Fluitschaal’. ‘s Werelds eerste fruitschaal die thuis naar je fluit. Elke keer als je langs de Fluitschaal loopt, word je er op ludieke wijze aan herinnerd om fruit te eten. Hiermee wil de supermarktketen mensen extra stimuleren om voor een gezond tussendoortje te kiezen.
Vanuit de schijf van vijf wordt geadviseerd om iedere dag twee stuks fruit te eten. Dat is de meest eenvoudige manier om aan de dagelijks benodigde vitaminen en voedingsstoffen te komen. Hoewel we dit weten, vergeten we vaak toch om dit te doen. Daarom introduceert Albert Heijn vandaag de Fluitschaal. Nu het Nederlandse appel- en perenseizoen weer is begonnen, kan de Fluitschaal meteen gevuld worden met het lekkerste fruit. Ook is het morgen Nationale Groente- en Fruitdag, het perfecte moment om al het lekkere groente en fruit uit onze winkel in huis te halen.
Nu het Nederlandse appel- en perenseizoen weer is begonnen, ligt het fruitschap van Albert Heijn dan ook vol met heerlijk verse Elstar appels en Conference peren afkomstig van de 75 Beter voor Natuur & Boer telers waar Albert Heijn een intensieve samenwerking mee heeft. De door Albert Heijn zelf ontwikkelde SPRANK appels volgen in november.
De schaal is gemaakt van bamboe en heeft een ingebouwde bewegingssensor die het fluitsignaal activeert wanneer er iemand langsloopt. Er is keuze uit drie fluitsignalen. Zo wordt de eigenaar van de Fluitschaal thuis eraan herinnerd dat er fruit in huis is. Het 'vergeten' om fruit te eten is dus niet langer een excuus. Wanneer de eigenaar van de schaal gewend is om vaker fruit te pakken, kan het fluitsignaal ook uitgezet worden.
De Fluitschaal is een limited edition en wordt verloot via de social media-accounts van Albert Heijn. De Fluitschaal is niet in de winkel verkrijgbaar.
donderdag 10 oktober 2024
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten