Pages

Subscribe Twitter

vrijdag 20 september 2024

Kruidvat viert vernieuwde app

Kruidvat viert vanaf maandag 23 september samen met haar klanten de lancering van de vernieuwde app. Kruidvat zet gamification centraal in deze nieuwe verrassende campagne. Tijdens een feestelijke periode van vier weken brengt Kruidvat de vernieuwde winkelervaring en klantvoordelen extra onder de aandacht én maken klanten kans op meer dan 100.000 prijzen.

Gamification speelt een belangrijke rol in de vernieuwde Kruidvat app. Door spelelementen toe te voegen wordt het winkelen nog leuker. Om de lancering van de vernieuwde app te vieren, start maandag 23 september een grote multimediale campagne die zichtbaar zal zijn op tv, radio, online en via influencers. Hiermee wordt heel Nederland en België bereikt. Tijdens deze campagne introduceert Kruidvat het spel ‘Schud & Win’. Klanten maken kans op meer dan 100.000 prijzen door in te loggen op de app en mee te doen aan het spel. Vier weken lang worden op ‘Verrassende Vrijdag’ hoofdprijzen weggegeven, zoals een e-bike, bakfiets, verblijf in Europarcs en kaarten voor de Grand Prix van Oostenrijk 2025.
 
De vernieuwde Kruidvat app maakt winkelen nog makkelijker en aantrekkelijker. De app biedt meer gemak, voordeel voor iedereen en advies voor gezondheidsvragen Alle acties staan op één plek, je kunt notificaties aanzetten voor de nieuwe folder en er kan gebruik worden gemaakt van het handige boodschappenlijstje. Voor de Kruidvat Clubleden biedt de vernieuwde app extra voordelen. Leden ontvangen gepersonaliseerde aanbiedingen die aansluiten bij hun koopgedrag en voorkeuren, tevens vinden zij eenvoudig acties op producten die zij eerder gekocht hebben. Alle voordelen van de Kruidvat Club staan in de app overzichtelijk op één plek.

0 reacties:

Een reactie posten