Pages

Subscribe Twitter

vrijdag 29 juni 2018

AH lanceert Mijn Voedingswaarden

Albert Heijn lanceert de nieuwe online dienst Mijn Voedingswaarden. Daarmee wil het bedrijf klanten bewustere keuzes laten maken bij hun dagelijkse aankopen.

Ook biedt de dienst alternatieve producten op basis van de door de klant gekozen voedingswaarde.

De online dienst is ontwikkeld door Albert Heijn zelf en heeft daarbij onder andere gebruik gemaakt van de medische expertise van het UMC Utrecht.

De supermarkt laat zien hoeveel suiker, voedingsvezels, zout, eiwitten, verzadigd vet, calorieën en koolhydraten klanten recent gekocht hebben. Maar ook welke aankopen het meeste suiker of eiwitten per 100 gram bevatten.
Daarnaast kunnen klanten alternatieve producten uit hetzelfde assortiment bekijken die meer of minder van de gekozen voedingswaarde bevat. Albert Heijn maakt daarbij geen onderscheid tussen eigen en overige merken.

0 reacties:

Een reactie posten