Subscribe Twitter

vrijdag 23 februari 2018

Revival van de aardappel

Vanaf deze week kunnen klanten bij Albert Heijn een compleet vernieuwd aardappelschap vinden. Een nieuwe indeling, nieuwe producten en verpakkingen en informatieve schapkaarten maken het klanten makkelijker een keuze te maken. De vernieuwing is het resultaat van de gezamenlijke inspanning van Albert Heijn en telersorganisaties Nedato en Leo de Kock. Het doel: Nederland de aardappel weer laten herontdekken

Nederland is een aardappelland, we eten gemiddeld drie tot vier keer per week aardappelen. De manier waarop we aardappelen bereiden en eten verandert en consumenten willen graag meer variƫren. Het nieuwe aardappelschap sluit aan op deze ontwikkeling.

De aardappelen bij Albert Heijn worden al jaren geleverd door Nedato en Leo de Kock - een dochterbedrijf van Agrico. Samen met hen heeft Albert Heijn het nieuwe schap ontwikkeld, producten toegevoegd en verpakkingen aangepast waardoor de aardappelen meer tot hun recht komen.

Om de aardappel extra in de schijnwerpers te zetten, staat Allerhande deze maand bol van tips voor de bereiding en verrassende aardappelgerechten zoals friet met truffel en parmezaanse kaas of een Indiase andijviestamppot.

0 reacties:

Een reactie posten