Pages

Subscribe Twitter

vrijdag 11 september 2015

Actie voor duurzamer eten

Vanaf aanstaande maandag gaat landelijk voor het tweede jaar de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM-actie van start, een initiatief van de Nationale Postcode Loterij met Unilever en Albert Heijn als partners. Met deze actie willen de drie partijen Nederlandse consumenten motiveren om duurzamer te eten.

Er wordt daarbij nauw samengewerkt met Nederlandse goede doelen en certificeringsprogramma’s, zoals Natuur & Milieu, de Dierenbescherming, Marine Stewardship Council (MSC), UTZ Certified, Stichting Max Havelaar en Rainforest Alliance. De actie maakt het mogelijk dat 2,5 miljoen Nederlandse huishoudens gratis duurzamere producten kunnen uitproberen. In de loop van volgende week ontvangen namelijk alle 2,5 miljoen Postcode Loterij-deelnemers een kaart van de loterij cadeau ter waarde van 12,50 euro. Met deze cadeaukaart kunnen zij tot en met 4 oktober gratis duurzamere boodschappen doen bij Albert Heijn.

0 reacties:

Een reactie posten