Subscribe Twitter

maandag 23 maart 2015

Ranja begint aan tweede jeugd

Het klassieke merk Ranja is terug en het is volledig vernieuwd. Ranja is een vruchtensiroop zoals siroop in deze tijd hoort te zijn: puur natuur, zonder rare toevoegingen en in een glazen fles. Transparant in alle opzichten. Zo begint Ranja aan een tweede jeugd. Vanaf 23 maart ligt het weer in de supermarkt.

Het merk Ranja klinkt veel Nederlanders nog steeds bekend in de oren. Het merk en de recepturen zijn vanaf de basis aangepakt en compleet vernieuwd. Ranja in haar tweede jeugd is pure vruchtensiroop zonder toevoegingen. Ranja heeft een lichtere kleur dan andere siropen omdat het geen kleurstoffen bevat. In Ranja zitten slechts natuurlijke ingrediƫnten. Ranja doorbreekt ook een andere gewoonte: de meeste vruchtensappen en siropen zijn eigenlijk appelsap, met een beetje ander fruit.

Ranja is vanaf 23 maart te koop in ruim 600 winkels (onder andere bij Jumbo). Er zijn vier smaken: aardbei, framboos, sinaasappel en icetea.

0 reacties:

Een reactie plaatsen