Pages

Subscribe Twitter

donderdag 22 februari 2024

Christine le Duc zet nieuwe koers in

Per 2024 is Christine le Duc, onderdeel van EQOM Group, gestart met de uitrol van een monobrandstrategie. Het oudste erotiekbedrijf van Nederland kiest ervoor om het brede assortiment van sexy lingerie en nachtmode alleen nog onder eigen label te verkopen.

Eind 2022 startte het merk al met een rebranding met een nieuw, fris geluid waarin de schoonheid en kracht van vrouwen centraal staat. Vorige maand werd Kim Feenstra als het nieuwe gezicht gepresenteerd en het merk zet nu een volgende stap. Sinds 1 januari 2024 wordt de monobrandstrategie in fases uitgerold.

Christine le Duc werd opgericht in 1968 en is daarmee ‘s lands oudste erotiekbedrijf. In 2021 werd het merk onderdeel van erotiekgroep EQOM, wat veel nieuwe mogelijkheden en groei met zich meebracht. Eind 2022 koos Christine voor een nieuw, eigentijds geluid. Christine wil vrouwen empoweren en uitdagen hun eigen sexy te ontdekken en de schoonheid en kracht van het vrouw-zijn te vieren. Met de monostrategie zal het brede assortiment van sexy lingerie en nachtmode onder eigen label verkocht gaan worden. Het assortiment van luxe love toys van populaire merken zoals Lelo en Svakom daarbij uitgezonderd, deze toys blijven third party labels.

0 reacties:

Een reactie posten