Pages

Subscribe Twitter

maandag 21 augustus 2023

Meer eigen merk bij AH

Het aantal eigen-merkproducten in de boodschappenmand neemt voor het derde jaar op rij toe. Dat deelt Albert Heijn aan de vooravond van de nieuwe campagne ‘Beter in eigen merk.

De campagne richt zich op betaalbaarheid en in het bijzonder op de uitstekende kwaliteit van de eigen-merkproducten. Het eigen merk is altijd al speerpunt geweest bij Albert Heijn waarbij het uitgebreide aanbod continu wordt vernieuwd. Het eigen-merkassortiment wordt ontwikkeld door eigen productexperts, kwaliteitsmanagers, culinaire chefs en onze partners, en ook altijd getest in onze keukens en bij klanten. Zo slaagt de supermarktketen erin om al jaren toonaangevend te zijn met eigen-merkproducten en dat wordt gezien: de producten vallen regelmatig in de prijzen, van de Consumentenbond tot de Telegraaf Smaaktest en van de Grote Hamersma maar het allerbelangrijkst is natuurlijk de erkenning van klanten zelf.

Prijsfavorieten zijn de inmiddels 2.000 allergoedkoopste eigen-merkproducten van Albert Heijn, te herkennen aan het blauwe duimpje. Voor alle dagelijkse boodschappen en alles voor in het huishouden zijn er Prijsfavorieten beschikbaar.
 
Klanten van Albert Heijn kunnen inmiddels kiezen uit 10.000 eigen-merkproducten en uit onderzoek blijkt dat klanten ook dit jaar weer meer eigen-merkproducten kopen dan voorheen. Zo is de verkoop van bijvoorbeeld de prijswinnende AH 100% Pindakaas verdubbeld. Daarnaast zijn de bekende merken van Albert Heijn, Perla koffie, Delicata chocolade, Care drogmetica, Zaanse Hoeve zuivel, Brouwers Bier en Zaanlander Kaas, inmiddels niet meer weg te denken uit de boodschappenmand.

0 reacties:

Een reactie posten