Net als vorig jaar zet Albert Heijn in op groei van de verkoop van biologische producten. De eerste helft van dit jaar zijn er meer dan 75 nieuwe biologische producten toegevoegd, waarmee Albert Heijn de positie van grootste aanbieder van biologische producten verder uitbouwt. Opmerkelijk is hierbij dat online tot 50% meer biologisch wordt gekocht dan in de winkel.
Klanten van Albert Heijn kunnen online en in de winkels kiezen uit het grootste assortiment biologische producten in Nederland, zowel eigenmerk als A-merken. Hiermee wordt de uitbreiding van het aanbod aan biologische producten voortgezet, iets waar Albert Heijn 25 jaar geleden mee begon als eerste Nederlandse supermarkt.
Onder de 75 nieuw toegevoegde producten vallen onder andere de ultimate beefburger, gerookte forelfilet en mini mozzarella. Deze producten worden aangeboden als biologisch alternatief, terwijl producten als milde kiemgroenten, pompoen, en rode biet enkel en alleen in de biologische variant beschikbaar zijn in de supermarkt.
Meer dan 800.000 klanten hebben inmiddels een Mijn Albert Heijn Premium-abonnement waarmee ze 10% korting op alle biologische producten. Meer dan de helft van deze klanten koopt elke week biologische producten en koopt 25% meer biologische producten dan voor hun start met Albert Heijn Premium.
donderdag 20 juli 2023
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten