Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten opnieuw verder uit; de voordeligste eigen-merkproducten van topkwaliteit, te herkennen aan het blauwe duimpje. Van bananen tot pindakaas en van wasmiddel tot stroopwafels. Met meer dan 1600 Prijsfavorieten kunnen klanten alle dagelijkse boodschappen van ontbijt tot avondeten en alles voor het huishouden voordelig inkopen. Het assortiment is uitgebreid met onder andere meer drogisterij-producten, dranken en diervoeding.
Vanaf vandaag staan Prijsfavorieten extra in de schijnwerpers via de campagne ‘Prijsfavorieten Parade'. In de commercial is te zien dat Ilse zelfs droomt van Prijsfavorieten. Populair zijn AH Volkoren brood, Zaanse Hoeve Jong belegen 48+ plakken, AH HygiĆ«nische doekjes citrus en AH Hollandse gehaktballetjes. Tijdens de campagne geldt er op een aantal Prijsfavorieten een probeerkorting van 25%, zodat klanten op een laagdrempelige manier zelf de goede kwaliteit kunnen ervaren.
dinsdag 1 november 2022
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten