Het Duitse Peek & Cloppenburg met hoofdvestiging in Düsseldorf heeft vandaag zijn Nederlandse webwinkel in gebruik genomen. Het verkoopkanaal maakt gebruik van de ervaringen die tot nu toe zijn opgedaan met webshops in Duitsland, Oostenrijk en Polen.
Peek & Cloppenburg ziet in de Nederlandse markt ‘groot potentieel’ om zijn omnichannelstrategie te realiseren. ‘Nederland is voor ons een spannende markt’, zegt Nicolay Merkt, managing director bij Fashion ID GmbH & Co. KG.
In de webshop zijn gelijk meer dan 30.000 producten van ruim 300 modemerken beschikbaar. Het aanbod omvat exclusieve artikelen en een groter assortiment schoenen.
Naast een beschikbaarheidscontrole van artikelen in de verkoopfilialen biedt de modeketen retouren in de winkels. Inspiratie krijgen klanten onder andere door themashops, de aanbeveling van vergelijkbare artikelen en de ‘Shop the look’-functie, waarmee complete outfits met één klik besteld kunnen worden.
vrijdag 9 augustus 2019
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

0 reacties:
Een reactie posten