Subscribe Twitter

dinsdag 3 februari 2015

Veertig jaar Sterk Spul

In 1974 maakte Nederland voor het eerst kennis met Fisherman's Friend. 40 jaar later heeft het merk een ijzersterke positie op de Nederlandse markt en weet iedereen waar 'sterk spul hè...' voor staat. Fisherman's Friend viert het 40-jarig jubileum met een uniek jubileumblikje, dat de komende maanden onderdeel is van een landelijke campagne.

Fisherman's Friend was aanvankelijk vooral een puur functioneel product, dat verkocht werd in apotheken en tabakszaken. In de loop der jaren is het uitgegroeid tot een van de populairste adem- en keelmerken in Nederland, met een veel breder 'gebruikersumfeld': bij keelpijn, tegen slechte adem, als verfrisser en als alibisnoepje. Fisherman's Friend wordt door de consument gezien als een klassiek merk, gebaseerd op kwaliteit, traditie, authenticiteit en 'heritage': het voelt alsof het er altijd is geweest.

Wie jarig is, trakteert. Daarom krijgen consumenten de komende maanden gratis een uniek jubileumblikje bij aankoop van een Fisherman's Friend actieverpakking. Het jubileumblikje met het karakteristieke logo ademt de sfeer van traditie en kan daarnaast makkelijk meegenomen worden.


1 reacties:

Jan Pieter zei

Lekker fris;het snoepje smaakt als dode vis.

Een reactie plaatsen