Er zijn al verschillende pogingen gedaan met drones om eten bij de gasten te bezorgen. Maar dit heeft tot nu toe nog niet tot een succes geleid. Kamelenmelkerij Smits heeft het voor elkaar gekregen om een tapijt om te toveren tot een heus Vliegend tapijt. Klanten die hun eten bestellen in het nieuw geopende restaurant worden niet meer bediend door een serveerster maar door een Vliegend Tapijt dat door het restaurant heen zweeft.
Op zondag 6 april tussen 12 en 16 uur opent het restaurant voor het eerst voor publiek die het aandurft om bediend te worden met een vliegend tapijt en te dineren tussen de kamelen. Naast een spetterende opening met vele activiteiten voor jong en oud, worden er deze dag ook aanbiedingen gedaan voor een diner-arrangement tussen de kamelen. Reserveringen lopen via Frank Smits, eigenaar van het restaurant.
Op zondag 6 april tussen 12 en 16 uur opent het restaurant voor het eerst voor publiek die het aandurft om bediend te worden met een vliegend tapijt en te dineren tussen de kamelen. Naast een spetterende opening met vele activiteiten voor jong en oud, worden er deze dag ook aanbiedingen gedaan voor een diner-arrangement tussen de kamelen. Reserveringen lopen via Frank Smits, eigenaar van het restaurant.
0 reacties:
Een reactie posten