Pages

Subscribe Twitter

maandag 2 september 2013

Braun brengt mannen aan de praat

Een kleine 250 mannen gaan in september Braun °CoolTec, het eerste scheerapparaat met een actieve koeltechnologie, testen. Gedurende acht weken gaan ze het scheerapparaat zelf uitproberen en bekendmaken onder hun vrienden en familie. Daarnaast schrijven ze online reviews. Het marketingbureau trnd heeft in samenwerking met Braun en 250 ambassadeurs de campagne opgezet.
Marketingbureau trnd selecteert 250 ambassadeurs en super-fans voor Braun die allemaal het scheerapparaat thuisgestuurd krijgen. Ook ontvangen de testers uitgebreide achtergrondinformatie. Hierdoor én door hun eigen directe ervaringen met Braun °CoolTec kunnen de mannen gepaste aanbevelingen doen binnen hun kennissenkring en online reviews schrijven op een aantal websites en vergelijkingssites
De campagne ondersteunt de lancering van de nieuwe lijn scheerapparaten van Braun. De belangrijkste doelen hierbij zijn het verkrijgen van feedback en het genereren van online awareness voor de nieuwe scheerapparaten en de innovatieve technologie.

 

0 reacties:

Een reactie posten