Subscribe Twitter

donderdag 3 februari 2011

Strategische samenwerking Wehkamp.nl en Beter Bed

Wehkamp.nl en Beter Bed hebben vandaag het contract ondertekend voor een nauwe samenwerking op strategisch niveau. Het grootste online warenhuis van Nederland en de marktleider op het gebied van slaapcomfort bundelen hiermee elkaars kwaliteiten. De combinatie kan de Nederlandse online consument nog beter bedienen.  wehkamp.nl zal een volwaardig kernassortiment van Beter Bed in haar online winkel opnemen, waaronder merken als M line, K(a0)rlsson , Alpin+ en Pullman. Beter Bed zal zelf de logistiek voor haar producten richting de klanten van wehkamp.nl verzorgen.
De strategie die Beter Bed zo succesvol maakt kenmerkt zich door een zeer uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, uitermate klantgericht denken en een verregaande serviceverlening.  "De formule van Beter Bed sluit naadloos aan op de kern- en merkwaarden van wehkamp.nl. Gezamenlijk kunnen we de online markt voor de productgroepen binnen de slaapkamerbranche een nieuwe impuls geven. Als grootste online warenhuis willen we onze klanten graag ook een breed assortiment bieden binnen deze specifieke productgroepen. Met kwalitatieve merken van Beter Bed als M Line, K(a0)rlsson en Alpin+ als aanvulling op ons bestaande assortiment, kunnen we dit." aldus Paul Nijhof, CEO van wehkamp.nl.
Beter Bed verwacht door de samenwerking met wehkamp.nl ook groei in het online segment te kunnen realiseren. "De online markt is de snelst groeiende markt op dit moment. Experts verwachten dat over tien jaar, zo'n 30% van de omzet van de totale woonmarkt online wordt gegenereerd. wehkamp.nl heeft een jarenlange expertise opgebouwd als het gaat om online winkelen en daarmee zijn zij dus de beste partner in Nederland om mee samen te werken. Voor ons is een strategische alliantie met Nederlands grootste online warenhuis een fantastische aanvulling om Beter Bed verder te laten groeien." aldus Ton Anbeek, Directievoorzitter Beter Bed Holding NV.

1 reacties:

Een reactie plaatsen