
Douwe Egberts introduceert vandaag Douwe Egberts &meer, het nieuwe overkoepelende klantenprogramma voor de merken Douwe Egberts, Senseo en Pickwick. Het oudste bestaande spaarprogramma van Nederland is geheel in een nieuw jasje gestoken. Consumenten konden uitgeknipte punten al digitaal sparen; in het vernieuwde programma krijgen deelnemers een eigen klantenkaart en sparen zij ook automatisch bij bestedingen in de webshop, winkels en de Koffie Cafés van Douwe Egberts. Gratis punten sparen is typisch Hollands, blijkt uit onderzoek van RuigrokNetPanel ter gelegenheid van de start van Douwe Egberts &meer onder 581 respondenten. Bijna alle Nederlanders (96%) sparen op een of andere manier. Daarbij wordt de spaarrekening (86%) het meest genoemd. Vergelijken we onszelf met andere Europeanen, dan denkt meer dan de helft van de respondenten (55%) dat Nederlanders meer sparen; 39% is zelfs van mening dat Nederlanders de grootste spaarders van Europa zijn.
0 reacties:
Een reactie posten