Pages

Subscribe Twitter

maandag 3 maart 2014

'Violeta by Mango' bij wehkamp

Het Spaanse modemerk Mango heeft wehkamp.nl geselecteerd als een van de drie exclusieve online partners in Europa die de nieuwe collectie 'Violeta by Mango' online gaan verkopen. De nieuwe collectie bevat zo'n 400 kledingstukken, tot en met maat 52. Vanaf 1 maart is de nieuwe Mango-lijn, die speciaal ontwikkeld is voor vrouwen met een wat voller figuur, beschikbaar bij wehkamp.nl. Het online warenhuis is daarmee de enige Nederlandse online aanbieder naast Mango's eigen website. In maart 2012 sloot wehkamp.nl een strategische samenwerking met Mango, waarbij de damescollectie van Mango werd toegevoegd aan het assortiment van het online warenhuis. In augustus 2013 werd de samenwerking uitgebreid met de 'H.E. by Mango collectie voor de modebewuste man.
Mango lanceerde de geheel nieuwe plus-size lijn 'Violeta by Mango' op 15 januari. De lijn bestaat uit kleding tot en met maat 52 (broeken, tops, jurken, jasjes en rokken) en accessoires. Cees de Jong, Expansion Director Mango Nederland: "Na een uitgebreide analyse van de markt ontdekten wij dat er een grote vraag is naar betaalbare, trendy mode in het plus size-segment, terwijl momenteel amper aan die vraag wordt voldaan. De 'Violeta by Mango' collectie is niet gelijk aan die van Mango, maar ademt uiteraard de Mango look. De eerste verkoopresultaten van onze thuismarkt zijn fantastisch en onze verwachting van de samenwerking met wehkamp.nl is dan ook erg positief." De belangrijkste kenmerken van de Violeta by Mango collectie zijn extreem flatterend en 'curve-friendly'. In de collectie ligt de focus op betaalbare, ultravrouwelijke, modisch en sexy, in mooie materialen uitgevoerde items. Violeta by Mango wordt in eerste instantie in Europa, Turkije en Rusland geïntroduceerd, later dit jaar volgt Amerika.

0 reacties:

Een reactie posten