Subscribe Twitter

woensdag 27 maart 2013

Euroshopper redding voor Albert Heijn

Uit een analyse van 872 beoordelingen over Supermarktketens op service ervaringen platform Preferenso blijkt dat veel Nederlanders graag boodschappen doen bij Albert Heijn. Albert Heijn wordt nog steeds gezien als een dure supermarkt, maar door goedkope merken en aanbiedingen te kopen kan men voor zichzelf verantwoorden er toch boodschappen te doen.
Van de consumenten geeft aan dat de supermarkten vriendelijk en behulpzaam personeel hebben. Alleen de Aldi kreeg een beduidend lagere score van klanten op dit punt, slechts 20 procent gaf aan het personeel vriendelijk en behulpzaam te vinden. De prijstelling van de Lidl (53 procent), Aldi (50 procent) en Jumbo (50 procent) wordt zeer goed gewaardeerd. De Plus en Albert Heijn worden duurder bevonden. De aanbiedingen bij C1000 zijn erg populair, maar dat deze vaak uitverkocht zijn is hun klanten een doorn in het oog. Het derde belangrijke element voor supermarkten volgens de consumenten is de kwaliteit van de producten. Albert Heijn en Lidl springen er uit. Ook Aldi scoort goed.

0 reacties:

Een reactie plaatsen